Tänka sig

Jag har hört att två hjärnor är bättre än en. Därför brukar jag spendera en del tid i telefonen med min vän M som ju har en hjärna precis som jag. När vi snackar kan vi komma fram till de mest bisarra saker som i många fall borde te sig uppenbara, men som många kanske inte tänker på. Kanske är det dags att folk slår sina kloka ihop, eller bara upptäcker glädjen i att filosofera lite. Eller ännu bättre, det är dags att vi vågar anmärka på saker lite mer. När är det egentligen fel att ha rätt?! I den här bloggen tänkte vi låta andra ta del av vårt tänkande och otänkande, i tid och otid. Välkomna! // S

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tack har väntat länge på en blogg från dig. kommer läsa varje dag hehe.

2008-12-19 @ 19:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0